Hej

Jag känner att jag har varit lite för tyst här i några veckor!
Men nu kan jag helt enkelt inte vara tyst längre, för detta är nog det roligaste jag någonsin sett.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.. typ nått sånt.




Jag och Sofie har blivit lite överkåta i Mora och hänger på kaffestugan ca 4 timmar per dag med Martin och Rasmus och dricker lite chailatte, klagar över att den är äcklig, får gratis telatte, äter tacosallad, skrattar, mobbar varandra, är fula och äckliga, handlar julklappar, sover i vattensängen, sover på madrassen, drömmer mardrömmar om Esther, dricker äppelvin, spyr lite här och där, dansar, får lite smällar på ögat p.g.a någon tomteluva, skrattar åt hundar, bakar kladdkaka, våldgästar lite här och där, käkar på donken, är fula när vi äter sushi, äcklas över att folk har sex med öppen dörr på fest, äter upp andras bröd, juice, mjölk, oboy, skinka och ost, handlar stringtrosor till killar, osv osv osv osv..
Ja.. med andra ord så är allt bara som vanligt och huuuuuuuur bra som helst!
Mina vänner är dom bästa som finns! Puss på er

.. Och nuuuuuuuuuuu åker vi till Mora igen!
Vi hörs väl om någon vecka eller tre kanske.
GOD JUL =D

Kommentarer
Postat av: Sofie

hahahaha puss älskade du! jag hatar oss <33333

2009-12-22 @ 20:00:21
URL: http://sofiegraws.blogg.se/
Postat av: Ca,

Åhåååååå visste inte att du skaffat dig en ny blogg! kollade in på din gamla ibland, men där hände det ju aldrig nått! Inte så konstigt då x) HEHEHEHEH



Haha, är du säker på att det inte var Emil som slog dig då??

2009-12-23 @ 21:07:21
URL: http://carolinelenner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0