1 December

Ja.. 1 december, vad snabbt allting gick? Det var ju nyss sommar känns det som. Jag har inte direkt några december-eller-julkänslor om man säger så, men det är lite småmysigt med ljusstakarna som lyser i fönstrerna iallafall. OCH idag fick jag öppna chokladkalendern :$ Men egentligen, jag orkar verkligen inte vinter just nu. Allt är så deprimerande på vintern, iallafall för mig, och denna vintern lär ju blir mer deprimerande än någonsin..

Min dag började iallafall bra, med lite idrott i skolan osv. Men sen på en sekund vände allting igen, jag som trodde jag skulle få ha en bra dag iallafall, men tydligen inte, den slutade ju som alla andra värdelösa dagar Jag orkar inte, blir så himla ledsen över allting. När jag inte mår bra så kan jag verkligen inte koncentrera mig på någonting annat heller, och det är skitdrygt. Jag har två prov i övermorgon, men har jag börjat träna? Nej. Och när jag försöker plugga så somnar jag bara, eller så kan jag verkligen inte koncentrera mig alls. Vill bara lägga mig ner och sova igenom hela vintern.....

v




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0