Fame

Precis hemkommen från att ha varit på bio med Cissi och hennes systrar :)
Vi såg "Fame", den var rätt seg och så i början.. men den var helt okej! Man blev så jäkla danssugen när man såg den bara :) Tänker nästan sätta på massa danslåtar och dansa runt här i lägenheten för mig själv, kan va så ibland va. Innan bion så var Cissi här, vi beställde thaimat och kollade på one tree hill (Y) mycket mycket mycket trevligt!
Har saknat dig som fan skaru veta, ingen dori utan diddi :') pusss

Och nu ringde Macke mig och sa att han, Totte och Emil kommer hit en sväng, så nu slipper jag sitta här själv hela kvällen iallafall :) wöwöwö, fast nu blire ingen dans för mig själv här i lägenheten..

Egentligen har jag bara massa onödiga saker att skriva och får inte ihop nått bra för att jag har så mycket överskottsenergi så jag vet inte vart jag ska ta vägen, tror nästan jag skulle ta och springa några varv runt jorden och se om jag fortfarande är likadan! Känner mig bara så himla glad och pepp på allting, såhär borde det vara jämt?

PUSSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0