(:

Hej.
Jag saknar dig.
Hejdå.


Imorgon är det nyårsafton, igen. Jag tyckte det var nyss?
Förra nyår var jag i en bystuga någonstans i Orsa med Mattias och hans familj. Lite småmysigt sådär
I år ska jag vara i Mora med mina käraste vänner och partaja, det kommer bli GREAT :)

2009, vad har hänt egentligen? Jag minns knappt någonting känns det som.
Januari, Februari, Mars, April och Maj är stora minnesluckor. Minns fan inte ett piss :)
Men i Juni fick jag sommarlov iallafall, var i Finland, var på p&l och lite sånt
i Juli så.. fyllde jag år! sommarjobbade gjorde jag också, tror det var i juli iallafall? Haha. Och så var jag i Stockholm med underbara vänner.
i Augusti så var det musik&motor, och sen började vi skolan.
September och Oktober rusade förbi. Jag fick väldigt jobbiga kärleksproblem, osv, osv, osv.
November, December rusade också förbi. Och de sistnämnda månaderna, alltså Oktober November & December har nog trots allt varit de bästa, men ändå de sämsta. Väldigt mycket tårar, men ändå även väldigt mycket skratt och lycka, och nya underbara vänner. Och alla skratt och all lycka har jag bara alla mina vänner att tacka, ni är BÄST v och nu blickar jag framåt och hoppas på att 2010 kommer bli det bästa året någonsin.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Januari var jag hos dig och i maj var du hos mig!!11111111 ehehehehe. Nej. Men bara en liten ifyllning av luckorna sådär. Heh. Pusss

2010-01-02 @ 23:44:26
URL: http://anchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0