Vinter

Jävlar alltså, jag sitter och kollar ut genom fönstret. Så sjukt mysigt och härligt det ser ut, jag ryser nästan. För det första, i fönstret står det en ljusstake och lyser, röda julblommor och julgardiner med hjärtan på. Utan för fönstret så ser jag en blå himmel, vit mark, några hus som solen lyser på, som kvällssolen ni vet. Och nu läser jag texten som jag skrev, och det lät inte alls mysigt va.. Önskar jag hade en systemkamera i sånahär tillfällen, för skulle jag försöka ta en bild på detta ögonblick så skulle det inte fastna liksom, min kamera suger. Men mysigt ser det ut, iallafall.

Nu känner jag att jag gillar vintern, eller denhär vintern ska bli bra iallafall!
Och jag har sgat såhär många vintrar, men denna vintern SKA jag lära mig åka snowboard, sådeså :) kanske inte kommer hinna bli proffs, men jag kan ju iallafall försöka lära mig att stå på en? Haha. Och mycket pulkaåkning ska det bli också, hör ni det mina friends? vavava? BRA. Då säger vi så då

Nu har jag helg förresten, skönt! Ska nog köpa mig nått gott och mysa ner mig i soffan och kolla på en jävla massa how i met your mother, lite one tree hill och lite mammas pojkar. Najjjjsigt värre alltså
Tänker nästan springa iväg till affären redan nu och handla, blev så jäkla sugen på att bara ligga där på soffan under ett varmt täcke hela dagen och hela kvällen, brrr det är ju så kallt ute ): borde köpa nya skor, och ny jacka, och ny mössa, och nya vantar, och ny halsduk.. Man blir ju trött på allt när man haft det för länge? Men det känns inte som att pengarna räcker till, tyvärr. Fast mest av allt vill jag köpa en massa nya kläder, och en ny mobil, nytt hår, nytt.. nytt.. nytt..

Förövrigt så har dagen varit bra. Började med matteprov på morgonen och efter det så har allt varit förjävla bra bara! Underbart :) känns som att jag kommer klara provet denna gång iallafall, så jag hoppas på att det är fakta och inte bara en känsla dårå.

Naaeeeej nu sätter jag punkt här, kommer bara på en massa nya saker jag vill skriva hela tiden, men ingen kommer orka läsa detta om jag skriver ännu mer.. inte för att någon kanske kommer orka det nu heller. Men ändå :)
Puss vaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0