And here we go again

Ja.. och så var jag tillbaka här, IGEN.
Jag kände att jag börjar bli alldeles för översocial på facebook, så en blogg kanske passar bättre?
Vi får väl se hur det går med bloggandet denna gång, sist tröttnade jag ju ur toalt, men ja..

Jag kom alldeles nyss hem från tandläkaren, no comments. Haha (hoppppppsan, två hål)
Det kanske är därför jag är så rädd för tandläkaren, för att varje gång jag är där säger dom att jag måste laga :D
Jag är rätt kass på att sköta om mina tänder.. puss.

Och ute så snöar snöar snöar snöar snöar snöar det, så nu är det ju verkligen vinter. Jag orkar inte?
Känner att jag måste köpa ett par nya skor om jag ska överleva vintern, eller ja.. om mina fötter ska överleva.
Just nu så äger jag ju bara tygskor, inte av det varmaste slaget om man säger så!

Det finns en posetiv sak med denna dag iallfall - det är F R E D A G. Jag älskar fredagar.
Dels för att jag är ledig på fredagar och bara kan ta det lungt, men mest för att fredag innebär fredagsmys.


The hardest part of this is letting go


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0