BULLFEST BULLFEST HELA DAN

Förvänta er inte att jag ska vara speciellt aktiv här, hehuhaaa :) jag skriver när jag har ork, tid och något att skriva om. Vilken är oftast typ... aldrig! Haha

Idag har jag iallafall varit i skolan (WEEEEEIIII applåder till mig), som jag inte varit sen förra måndagen, he he
Det var iallafall en ovanligt trevlig skoldag, med bullfest (haha jag kan inte sluta skratta) och grejeeer!
Ett minus är att jag varit så himla trött hela dagen bara, men inte så konstigt efter knappt två timmars sömn kanske?
Jag kan inte sova på nätterna längre, eller denna veckan har jag inte kunnat göra det iallafall, och det är så jäkla jobbigt. I måndags somnade jag klockan fem på natten, och skulle gå upp halv sju, i tisdags somnade jag också klockan fem och skulle gå upp halv sju, igår somnade jag klockan tre och skulle gå upp kvart över fem. Och det hela leder ju till att jag inte tar mig upp på morgonen .. vaknar liksom inte. Men idag lyckades jag och är mycket stolt över mig själv :)

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, eftersom gymnasiefesten blev inställd, det SÖG ju :D lär väl bli en kväll framför tvn, som vanligt! Känner mig faktiskt lite trött just nu så jag hoppas på att få lite sömn i natt iallafall. Ingen skola imorgon iallafall eftersom jag är ledig på fredagar, skönt.
Det blir nog en nice helg med bio, thaimat, vänner och mys :)

Nej nu ska jag gå och kolla på how i met your mother, som jag blivit helt kär i. Varför har jag inte uppäckt det programmet förut liksom? Det är verkligen ett sjukt bra, roligt och underhållande program som jag mer än gärna glor på när jag har lite sådär extra tråkigt. Puss




Kommentarer
Postat av: erika

livet är en bullfeeeeest :D

2009-11-19 @ 20:42:07
URL: http://esigfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0