Puss

Hejhallå!
Jag har inte kunnat uppdatera på hela dagen eftersom jag haft fullt upp.
Vaknade runt ett, klockan tre åkte jag till Mora och sedan vidare till Våmhus där jag har spenderat hela min kväll, och kom precis hem.
Eftersom det är fars dag imorgon så samlades hela familjen där idag för lite smörgåstårta, lite körslaget och mycket mys :)

Känns sjukt kul att Älvdalen kommit vidare till final i körslaget, och med lite tur så befinner jag och min mami oss där i Stockholm för att heja på  våran kör nästa lördag i finalen! (Även om jag gillar Olas kör väldigt mycket också, haha)

Nej nu orkar jag inte skriva mer.. Jag mår sjukt dåligt, spydde nyss.. sjukt mysigt.
Så jag tänkte gå och lägga mig på soffan lite och hoppas på att jag känner mig bättre snart.
PUSS

I wanna spend my nights and days between your arms, everyday breathing your love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0