Söndag

Haha, jag vet inte riktigt vad som hände med utséendet på min blogg men jaja :D
helgen har iallafall varit bra. Inte fredagen dock, men igår!

Jag och macke tog bussen till mora och där gick vi och åt på en pizzeria, sen träffade vi dennis =)
Vi vandrade runt lite och väntade tills bion (new moon) skulle börja. Vi gick in på ica och där fick jag och dennis syn på pez med tillhörande figurer, haha och självklart så köpte vi varsin :) jag köpte en långben, och han en kajsa.
Väl inne på bion så satt vi och pysslade med våra figurer och hade i nya godisar osv under tiden filmen höll på, haha kände mig lite cp. Men ialalfall så var filmen GRYMT bra, rekommenderar verkligen! blev helt kär i den :)
Efter bion så gick jag, fiffi och dennis runt i mora litegranna, hamnade tillslut i soffan hemma hos fiffi och kollade på lite värdelösa program sådära. Sen åkte jag vidare till någon fest osv :) mysig kväll!

Nu sitter jag här och äter på en glass som jag blev lite besviken på, ben&jerrys half baked.
Det står att det ska vara vaniljglass i också, men vart fan är den då? :) har hittills hittat typ tre smpåsmå släckar med vaniljglass. Chokladglass = :C

ajaaaa, lär sova eller något nu! skola imorgon ju ):
Puss


Like no one
You take the pain away
Like the sun
Lighting up my everyday
You are the sun the only one
Like no one
You stay around for me
Like the sun
Lighting up the way for me
You are the sun the only one you are the sun




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0