EVA OCH ADAM

Ikväll har jag lekt med Emma & Macke :) extreeeemt väldigt länge sedan det hände, så det var najs!
Vi har planerat Eva&Adam-maraton sen i oktober 2008, och det har inte blivit av än.. så idag kollade vi litegranna!
Haha älskar verkligen detdär programmet, dom är så himla söta! Vi drack även lite järnvatten, eller jag gjorde, dom drack läsk och åt chips och godis................ hehe.


Emma, Macke & Skatboet i somras.

Och nu sitter jag här och hungrar nog snart ihjäl, så jag ska gå och ta mig något att äta, och sedan gå och kolla på Eva&Adam - fyra födelsedagar och ett fiasko. Laddade precis ner den, hostelihost, jag menade.... köpte den för några dagar sedan!


"det gäller att tänka framåt"  ... byebye

Kommentarer
Postat av: Holy Kirch

Har du lust att tipsa

om någon bra film? Kram ♥

2010-01-06 @ 02:24:05
URL: http://holykirch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0