SMILE

Goodmorning Sunshines
Vaknade för ungefär en kvart sedan! Kollade ut genom fönstret och möttes av en blå himmel och SOL! Blev ganska överlycklig faktiskt. Och hemskt sugen på att vara ute, och göra vadsom helst. Åka pulka, slalom, lära mig åka snowboard, fiska, ta en promenad. Anything! Sen när jag gick till köket och kollade graderna så kände jag mig inte riktig lika pepp på den saken längre. -25 grader.

Och idag känner jag mig RIKTIGT glad, wihooooooooo! (Fast jag ska väl inte säga för mycket nu.. alltid när man säger så brukar man må dåligt efter typ en sekund) 2010 kanske kan bli bra ändå trots allt? I hope so.
För jag har insett nu att om man bara bestämmer sig för att allting ska bli bra, och försöker att inte tänka så jävla mycket på allt gammalt bra, som jag gjort den senaste veckan, så mår man bättre. Man ska tänka på hur det är nu, inte hur det var förut.

Nu ska jag göra mig i ordning och sedan knalla upp till Tallbacken och hälsa på min kära mormor lite :) hihi
Och så ska vi även äta lite lunch, antingen på hotellet eller någon annanstans.
Och ikväll ska jag nog leka med mina underbara väääääääänneeeeeeeeeer :) PUSS PÅ ER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0