wäh

GodKVÄLL!

Just nu sitter jag här och lyssnar på Joshua Radin och väntar på att maten ska bli klar! Idag blir det inget mindre än lövbiff, kroketter & beasås, mmmmh vad gott.

Nu tänkte jag berätta om min hemskt händelserika och rooooliga dag!
13.15 - vaknade
13.30 - satte mig vid datorn
14.07 - gjorde frukost
14.15 - satte mig vid datorn igen
15.03 - gick till tvn
15.29 - datorn
16-00 - åt en macka
16.32 - tv
17.45 - datorn
18.26 - åt två körsbärstomater

WIIIHOOOOO jag älskar mitt roliga liv (L) .............. -.-

Tänkte bara berätta att jag lever och så azzÅÅÅÅÅååHhh, ska visa dagens outfit senare!!1111!
Och lite sminktips. Men nu ska jag ut på stan och shoppa upp min blogglön på två miljoner som kom idag, och besälla tid för lite fettsugning, bröstoperation och läppförstoring (ska se ut som en anka HIHI i looove ankor, anna anka liksom, HALLÅÅ!?!?!?)
I know you love me!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA åh... love you :)

2010-01-10 @ 15:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0