You can't break a broken heart.

Waiting here 
For you to call me
For you to tell me
That everything’s a big mistake
This dream was not supposed to break

But you don’t love me anymore
You don’t want me anymore
There’s a sign on your door
No vacancy just emptiness
Without your love I’m homeless

In my heart
I miss you so much
Missing your touch

And the bed that used to be so warm.

Idag tänker jag bara ligga inne helt ensam och läsa massa tidningar,
kolla på One tree hill, Oc, massa film, sova, äta chips osv.
- och tycka synd om mig själv =) det får man göra ibland..
Speciellt när man mår såhär. Blö
Och ett plus på att någon snodde hela min sminkväska på nyår,
wihooooo nu måste jag köpa
nytt och bli pank (Y) vad glad jag blir! Tack underbara människa <3333333333 -.-



Kommentarer
Postat av: Angelicaaaaaaaa

<3

2010-01-02 @ 23:45:51
URL: http://anchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0