2 December

Hejhallå!
Kom precis hem från badhuset, har varit och solat :) första gången faktiskt, och det var riktigt skönt! Ska fortsätta med det, utan att få hudcancer eller nått sånt hade jag väl tänkt mig dårå..
Sitter och smaskar i mig lite middag just nu, falukorv och stuvade makaroner, och snart ska jag börja plugga till spanskaprovet som vi har IMORGON. Som jag inte pluggat nått på alls än.. heh :$ inte speciellt ovanligt att hitta mig sittandes vid köksbordet och råplugga utan resultat, dagen innan provet, och vara flyförbannad för att jag inte kan någonting, haha :(
Och jag känner verkligen att det är vinter nu, hur JÄVLA kallt som helst ute. Eller ja, typ 12 minus, hur ska jag överleva när det är över 20 minus? Det är det som är frågan alltså

Idag har förresten varit en bra och glad dag, och jag hoppas verkligen på att det fortsätter såhär (:
Fast nu sa jag väl för mycket, dagen är ju inte slut än liksom. eheheh ):

OCH nu kom jag på en grej jag glömt att göra idag, äta chokladen ur min chokladkalender.. :') ska ta å göra det nu känner jag! Och mobba mig inte nu, alla har väl en sån hoppas jag...? Alla borde ha det iallafall, ett måste liksom.


Vinter 2007 (':



Kommentarer
Postat av: anchi

JAG HAR JAG HAR JAG HAR!!! två till och med. och jag äter inte ens godis, hahaha! men ja, det är ju ett måste som sagt.



2009-12-02 @ 18:42:24
URL: http://anchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0