Paranormal Activity

Tänkte skriva ett litet kort inlägg innan jag ska sova :)
Har precis borstat tänderna, använt tandtråd och ätit en flourtablett, hur duktig är jag inte?

Macke, Emil och Totte kom ju hit en sväng somsagt, och vi kollade på Paranormal activity, andra gången jag ser den. Första gången jag såg den fattade jag verkligen inte varför alla var så jävla hysterisa över denna film, och samma sak känner jag fortfarande nu. Efter allt vad alla sagt om att den är den läskigaste filmen som finns, att dom inte kunnat sova ensam på flera veckor osv osv så hade jag ju mycket större förväntningar än.. detta? Jag blev ju inte ens rädd! Visst var det några få saker som var lite läskiga, men rädd blev jag verkligen inte. Att flera i USA hade fått söka hjälp efter att ha sett den är ju EN ANING överdrivet dårå. Men aja, alla tycker väl olika :D
Förresten så smällde jag i mig en hel burk pepparkakor ikväll, det känns helt okej.

Nu måste jag sova om jag ska orka upp imorgon och plugga hela dagen.. -.-
Fast jag vill inte sova egentligen, eftersom jag måste sova själv för första natten på typ 14 nätter, buhu =(
Godnatt och puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0