Vi är inte såna som i slutet får varann

Klockan är just nu 01.26 och jag sitter här och är dödstrött, men orkar inte riktigt dra mig från datorn och lägga mig i min mysiga säng under täcket och sova.. okej det lät jävligt lockande ): men kände att jag fick lov å skriva nått här först faktiskt. Men vad? Ja, det är väl det som är problemet antar jag då vaaa

Ikväll gick jag och mami och handlade tacos och godis, och sen har vi suttit framför tv:n och kollat på "halv åtta hos mig" och "mammas pojkar" haha love it. Bobbys mamma alltså, finns inte ord. Hon gör mina torsdagar :') tråkigt att det är sista avsnittet nästa torsdag?!?!?!?! blö
Förresten så kom jag på nu att jag har missat en jävla massa avsnitt av paradise hotel, så nu har jag nått å kolla på iallafall!

Nu när alla dragit från msn, godiset är slut, jag har tråkigt och jag är trött, då finns det väl bara en lösning på det hela eller? - SOVA. Så det ska jag göra nu, jaooooo puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0