YEY

Mmmhhh OJ vad mycket plugg det vart idag alltså! Eller inte
Har bara suttit framför denhär datorjävlen hela dagen och egentligen inte gjort ett skit, förutom att jag spillde ut tacos över hela mig, tangentbordet och golvet :) aaah men det är väl sött med gräddfil överallt

Så jag skiter faktiskt i pluggandet idag, och tar det imorgon istället, och ska göra mig iordning snart och leka med Macke och Dennis :) trevligt värre. Och senare kommer Sara och Emma också, var sjukt länge sen alla vi gjorde nått tillsammans så det blir great!

Sitter här och lyssnar på massa bra musik och gäspar medans Dennis tjatar på mig att jag ska fixa mig nu så att jag kan leka med dom och kolla på när dom äter :)

Pusshej va


And it's amazing
With the look in your eyes
Like you could save me
But you won't even try
And then you tell me again
How everything will be alright

And if I told you
That I'm sorry
Would you tell me that you were wrong
Or would you hold me down forever
If I came to your for answers


And I saw
Pictures in my head
And I swear I saw you opening up, again

'Cause I would be heavenly
If baby you'd just rescue me now



Matt Nathanson v

Kommentarer
Postat av: Angelicaaaaaaa

matt är mys! v

2009-12-06 @ 01:29:53
URL: http://anchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0