Blö

Jahapp..
klockan är 01.12 och jag sitter här och är hur hungrig som helst, och kan såklart inte sova.
Jag som har varit dödstrött hela dagen och haft hopp om att jag skulle få sova denhär natten, så blir jag pigg sen när jag ska sova. Jag har legat i soffan och kollat på fem avsnitt av how i met your mother, och ändå inte lyckas bli trött. I vanliga fall skulle jag nog somnat efter knappt halva första avsnittet..

Jag kan inte sova längre. Och antingen så är jag hungrig hela tiden, eller så är jag inte hungrig på en hel dag. Idag är det det förstnämnda som gäller tyvärr, min mage bara skriker.

Ska väl hitta något att äta kanske om jag orkar, för typ femtioelfte gången idag. Men vi har ju inget att äta och jag är sjukt trött på mackor, och det enda jag är sugen på är risgrynsgröt eller pannkakor. Haha jobbigt läge
Aja, ska leta fram något i skafferiet eller så, och sen lägga mig på soffan i min ensamhet och fysa ihjäl. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0