HEJ

Orkar egentligen inte skriva något så det får bli en sånhär istället!

Vad.
har du på dig idag? Myskläder
har du gjort under dagen? :))))
har du för frisyr? Utsläppt
ska du göra innan dagen är slut? Kolla på Micke&Molle :')
har du inte hunnit med? Pluggat
ska du göra imorgon? Skolaaaa
vill du göra i helgen? Jag ska gå på New moon iallafall (:
åt du senast? Godis -.-
är allra bästa med dig? Inget :)
ogillar du hos dig själv? Allt :)

När..

vaknade du i morse? Hm.. låg i sängen till typ fem iaf :)
grät du senast? Idag
skrattade du senast? Idaaaaag!
gjorde du senaste något du egentligen inte ville? Idag!
gav du en komplimang senast? Idag :) haha mycket idag

Vem..

kramade du senast? :)))
saknar du? Det finns några stycken ja
kysste du senast? :))))
skulle du vilja se ut som? Nån cooling
gjorde dig arg senast? Känner mig lite småarg över allt och ingenting just nu faktiskt
hatar du? Ingen vad jag kan komma på

Antingen eller..

glass eller godis? Glass faktiskt
morgon eller kväll? Kvääääääll
skidor eller pulka? Pulka<3
julafton eller födelsedag? Bådeoch är mysigt :)
häst eller hund? Hundiiiii
hjortron eller blåbär? Åh vad sugern jag blev på blåbär nu ):
sola eller bada? Just nu: solasolasola
röd eller blå? Pussssss

Kan du..

simma fjärilsim? Vad är det ens..
stå på ett ben? Jag är väl cool eller
sjunga riktigt höga toner? Hahah, mmmh visst
rita snyggt? Snyggast
baka? Ja :))))
göra volter? Neeh
hoppa upp på en häst med sadel? Det är min stora passion
ditt eget mobilnummer? Ibland :D

Har du..
pallat äpplen? Varje dag
tagit en främling på rumpan? Ja (((:
tappat något värdefullt i toaletten? Hm kanske
skrikit åt en lärare? Neeeej
blivit dumpad? Kanskeeeee
förlorat någon nära vän? Typ
varit i Asien? Najjeee
kysst någon och sedan ångrat dig? Hah ja



Kan iallafall berätta att de senaste dagarna har varit huuur bra och roliga som helst som helst
Fredag: Gymnasiefest i Rättvik
Lördag: Stockholm och körslaget
Söndag: Slappdag, Team Stefan, myskväll
Måndag: :))))))

Nu ska jag lägga mig i soffan och dra igång en film =) slutar förmodligen med att jag somnar där också, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0