Flickan som lekte med elden



Ikväll har jag varit på bio, flickan som lekte med elden :)
Den var bra faktiskt, trodde den skulle vara dåligare efter allt jag hört om den. Så det var ju posetivt!

Och som vanligt, så blev det inget leka med Cissi idag heller.. som varje gång vi bestämmer! Ganska tråkigt, men vi skulle försöka ta igen det i veckan istället =) annars idag har jag bara gått runt och degat här hela dagen.. och kollat på Twilight! Första gången jag såg den så fattade jag inte vad alla tyckte var så jäääävla speciellt med den, eftersom typ alla mina kompisar hade sett den på bio 2435248 gånger så hade jag ju väldigt höga förväntningar på den. Men ja, nu när jag har sett den ännu en gång så.. den är ju riktigt bra faktiskt :) så det blir att dra mig till biosalongen 20 november för att kolla in New moon, tror den kan bli väldigt bra faktiskt! Hoppas jag på iallafall

Naaaeej nu ska jag nog dra mig till sängen och försöka få mig lite sömn om jag ska orka upp 05.20 imorgon.. Blöh.
Temavecka hela veckan har vi också, får hoppas på att det blir någorlunda kul iallafall :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0