HEJ NADIA

Haha jag suger på att blogga, det sket ju sig efter bara några dagar :D mitt liv är inte speciellt roligt så jag har inget att skriva om, menmen

Just nu sitter jag här och lyssnar på musik och gäspar.. funderar på att lägga mig på soffan under ett täcke, äta ananas, kolla på dåliga tvprogram och halvsova lite. Låter väääldigt lockande faktiskt
Men EGENTLIGEN borde jag plugga, men orkar jag? Neeeeeeej :)

Denna veckan har vi ju som sagt tematevecka, men jag har varit hemma typ hela veckan.. så jag måste göra någon hemuppgift istället, och så har vi samhällsprov på torsdag, och så har jag TVÅ matteprov att göra innan jullovet. Eftersom jag fick IG på matteprovet vi hade nyss, hehehe :') matte är nog inte min grej alltså

Nej nu ropar soffan på mig..... Puss

Kommentarer
Postat av: nön

hej sofi :D:D:D

2009-11-12 @ 14:30:00
URL: http://naadiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0