I love, you, man.

Sitter här med två rostade mackor med ost och skinka på, mmmh det måste vara det godaste som finns :) speciellt på natten. Och jag vet att en viss Sofie Graw håller med mig!
Och sen ett glas godmorgon apelsinjuice på det, hur najs? asnaaaajs!

Idag har jag gjort absolut... ingenting. Precis som de två senaste dagarna också!
Men ibland får man bara sitta hemma och inte göra någonting som sagt, behövligt iallafall..

Jag tänkte snart dra mig in till soffan och kolla på filmen (I love you, man) som jag och mamma kollade på tidigare ikväll. Eller ja, hon kollade, och jag somnade, HEHEHE. Godnatt på er!


Jag förstår ingenting.
Och det kommer jag aldrig göra


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad gott! Håller med dig!

Btw, din övertext är det ifrån filmen ''i love you men'' eller är det något annat? ;) För OM du inte sett I love you men, SE DEN! Så jävla bra och rolig film alltså!

2010-01-04 @ 22:40:35
URL: http://mmlars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0