The first cut is the deepest

Hola.
Just nu är klockan precis 02.00 och jag ligger här i soffan hemma hos pappa i Upplands väsby, med hans bärbara dator i mitt knä, vilket jag gjort precis heeeeeeeela kvällen :) har kollat på en massa paradise hotel avsnitt också, börjar bli riktigt insatt i dendär jävla serien nu, haha det är ju egentligen så larvigt så det blir sjukt bra!

Jag kom hit nu ikväll vid sextiden, och åker hem kvart i fyra på söndag.
Det pratas om att vi ska hyra lite skridskor imorgon, haha ja vi får väl se hur det går med det.. Jag kan knappt inte ens stå på ett par skridskor? Så det ska bli lite kul att se i guess. Vi ska även hinna träna lite, och ner till kista galleria och kolla runt lite, och gå på bio :) jag chansar på att det blir snabba cash, alla säger ju att den är bra och både jag och pappa är sugen på att se den.. så ja! Naaaaaaajs

Livet rullar på och det har faktiskt ordnat sig till någonting bra igen, jag kan tillochmed gå runt och vara glad och ha ett léende på läpparna, dag in och dag ut, vilket jag verkligen inte ens kunde tänka tanken att göra för två månader sedan. Det är ju faktiskt den 23 januari idag. Precis två månader har gått nu..
Nu för tiden är jag motiverad till saker, vilket jag aldrig varit förut. Inte på dethär viset.
Så jag känner nästan lite tacksamhet också. För jag antar att man måste må sådär sjukt dåligt någongång, för att kunna må riktigt bra någongång också. 

Och nu ska jag avsluta dethär innan jag börjar svamla om en massa mer onödiga saker.
Godnatt, vi hörs. (om jag ínte lyckas ramla och slå ihjäl mig imorgon på skridskor dvs, höhö)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0